advertise

مدل موی پسرانه

جدید ترین مدل مو های پسرانه ۲۰۲۲

با پیشرفت علم و تکنولوژی این پیشرفت ها در حوضه خدمات زیبایی و اصلاح موی مردانه هم پدیدار شد و در نتیجه مدل موی پسرانه انواع و شکل های متختلفی به خود گرفت. مدل موی پسرانه انواع مختلف و در سبک های مختلفی در سالن موپیچ صورت می گیرد که در این صفحه به انواع آن پرداخته شده و نمونه هایی از آن ها برای شما همراهان گرامی به نمایش در آمده است. در ضمن همشهریان عزیز در شهر اصفهان می توانند با رزرو نوبت از خدمات آرایشگر در منزل اصفهان استفاده کنند و آرایشگر متخصص را به منزل و محل کار خود اعزام کنند و در کمترین زمان بهترین خدمات را دریافت نمایند.

مدل موی سون

در بین مدل موهای پسرانه، مدل موی سون پسرانه همیشه طرفداران خاص خود را داشته است. این مدل مو که در سبک کوتاه و بلند قابل اجرا می باشد و حد سفیدی سایه پایین سر به سلیقه ی خود مشتری صورت می گیرد ولیکن چون مدل موی پسرانه سون در پشت سر حالت v دارد هرچه سفیدی پایین سایه بیشتر و با شماره های نزدیک به صفر انجام شود نتیجه کار زیبا تر می شود با این حال تمامی این موارد سلیقه ای است و شما می توانید با توجه به محیط کار و تیپ شخصیتی خود و همچنین مشورت با آرایشگر خود مدل موی سون پسرانه را به بهترین شکل روی موهای خود پیاده کنید 

مدل موی فر پسرانه

قطعا پسرهایی که جنس موی فر دارند با چالش های جالبی روبه رو می شوند. با این حال مدل موی فر پسرانه همیشه و همیشه در بین مدل موهای بسیار جذاب و محبوب جامعه ها بوده است. مدل موی فر پسرانه در سبک های خیلی کوتاه تا حد متوسط و حتی خیلی بلند قابل اجرا می باشد. در این حالت آرایشگر شما می تواند دور سر شما اسکین فید یا مید فید اجرا کند و زیبایی این مدل مو را دو چندان کند. مدل موی فر پسرانه در سالن موپیچ و در بخش آرایشگر در منزل اصفهان هم قابل اجرا برای شما همشهریان گرامی می باشد .

مدل موی کوتاه پسرانه

مدل موی پر طرفدار کوتاه پسرانه
این مدل مو همیشه در بین جوانان و حتی بزرگسالان طرفداران زیادی داشته است به خصوص در فصول گرم سال. یکی از مزیت های بزرگ مدل موی کوتاه پسرانه این است که نیاز به حالت دهی و فرم دادن خاصی ندارد به خصوص اگر مدل موی کوتاه پسرانه به دست آرایشگر حرفه ای و با تجربه انجام شود زیبایی آن دو چندان نمایان می شود. در مدل موی کوتاه پسرانه بسته به سلیقه ی مشتری، محیط کار و .. می توان دور سر را سفید کرد. در حالتی که مشتری تمایل به ساده بودن مدل موی کوتاه خود داشته باشد می توان دور سر متناسب با اندازه ی روی سر کوتاه کرد تا توازنی خاص برقرار شود و مدل موی کوتاه ساده نتیجه کار را در بر گیرد.

مدل موی خامه ای

مدل موی خامه ای یکی از محبوب ترین مدل موهای مردانه و پسرانه می باشد که از سال های قبل جزء پرتکرار ترین مدل مو ها در سالن های زیبایی بوده است. مدل موی خامه ای به دو سبک کلی توسط آرایشگران ماهر اجرا می شود:

۱-مدل موی خامه ای یک طرفه: در این سبک آرایشگر خواب موی مشتری را در نظر میگیرد که به سمت چپ تمایل دارد یا راست سپس فرق سر مشتری را به صورت یک خط صاف و حرفه ای جدا میکند و خدمات اصلاح را با توجه به درخواست مشتری در حد و اندازه ی سفیدی دور سر به انجام می رساند. در این سبک مشتری باید موهای خود را به یک سمت کج کند و استایل دهد.

۲-مدل موی خامه ای دو طرفه:
در این سبک آرایشگر در دو طرف سر دو خط از فرق سر جدا می کند و موهای روی سر باید حتما بلند نگه داشته شود. حد سفیدی دور سر با توجه به درخواست مشتری می باشد. در مدل موی خامه ای دو طرفه مشتری میتواند به صورت کج یا تماما بالا موهای خود را حالت دهد.

مدل موی اسپایکی

و بالاخره مدل موی اسپایکی، مدل موی ترند چند سال اخیر، بسیار جذاب و شیک مدل موی اسپایکی بسیار پر طرفدار در بین جوان ها و نوجوانان می باشد. در این سبک پایه ی سایه و حد سفیدی بسیار بالا می باشد و معمولا آرایشگر از شیور که نهایت سفیدی دور می باشد استفاده می کند. روی موها با روش کات نا منظم خورد می شود و در نهایت استایل دهی این سبک مو به سمت جلو می باشد. مدل موی اسپایکی برای آن دسته از افراد که موهای کم حجم دارند و جلوی پیشانی آن ها خالی تر می باشد بسیار مناسب می باشد.

مدل موی کلاسیک

مدل موی کلاسیک همیشه در طول تاریخ جایگاه ویژه ای در بین مردم داشته است. مدل موی کلاسیک مناسب برای مراسمات، جلسه ها، محیط های کار دولتی و .. در این مدل مو آرایشگر با توجه به فرم سر و صورت مشتری حد و اندازه ی کوتاهی را در نظر می گیرد و معمولا در اکثر مواقع دور سر سفید نمی شود و تیرگی خود را حفظ می کند. استایل و حالت دهی کلی مدل موی کلاسیک به طرف بالا یا مایل به یک طرف می باشد.

مدل موی بلند مردانه

مدل موی بلند مردانه مدلی خاص و پر دردسر می باشد. معلمولا وقتی فردی تصمیم می گیرد موهای خود را بلند بگذارد به حدی که با کش موهای مخصوص آن را بست، باید مسیر طولانی را طی کند و در واقع صبر و حوصله بسیار داشته باشد. با این حال بعضا افراد تمامی این مسائل را می پذیرند و تصمیم بر انجام این کار می کنند. دو حالت کلی برای مدل موی بلند مردانه وجود دارد به این صورت که در حالت اول مو در تمامی نقاط سر بلند گذاشته می شود و به پایین می آید و در حالت بستن موها از کنار گوش تا وسط سر کشیده شده و به زیر کش مو میرود. در حالت دوم که همان مدل خامه ای دو طرفه می باشد که در بالا به آن اشاره کردیم، در این سبک دو طرف مو ها کوتاه می شود و مشتری روی موهای خود را بلند گذاشته و در صورت باب میل بودن آن ها با کش مو می بندد.

مدل ریش مردانه

ریش در مردان جایگاه ویژه ای دارد. مدل ریش مردانه می تواند در جذابیت یک مرد نقش به سزایی داشته باشد. مدل ریشه مردانه در حالت های مختلفی اجرا می شود که با توجه به درخواست مشتری و موقعیت اجتماعی وی می باشد. مدل ریش بلند، ته ریش، مدل ریش کله قندی و مدل ریشه سایه از انواع مدل ریش مردانه می باشد. 

مدل موی پسر بچه

مدل موی پسر بچه حتما باید توسط متخصص آرایشگر کودک صورت گیرد. در مجموعه مو پیچ آرایشگران ما مسلط به روانشناسی کودک و تجربه آرایشگر کودک را دارند.شما همراهان گرامی میتوانید برای رزرو نوبت برای کودک خود از منوی آرایشگاه کودک اصفهان استفاده کنید. انواع مدل موهای مردانه را معمولا میتوان برای مدل موی پسر بچه استفاده نمود. معملولا موی سر کودکان تا قبل از ۷ سالگی بسیار نازک و کم حجم می باشد از این رو می بایست آرایشگر تسلط کافی را روی این جنس مو داشته باشد تا مدل موی پسر بچه به بهترین شکل صورت گیرد. در انتها چند طرح از مدل موی پسر بچه را مشاهده می کنید.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.