advertise

مدل موی اسپایکی

مدل موی اسپایکی | موپیچ

مدل موی جذاب اسپایکی

مدل موی اسپایکی که یکی از پر طرفدار ترین و بروز ترین مدل موهای پسرانه می باشد جایگاه ویژه ای بین آرایشگران و مشتریان این حوزه دارد.
به طور کلی این مدل مو به دو صورت اجرا می شود:
مدل موی اسپایکی کوتاه
مدل موی اسپایکی بلند
آرایشگر با توجه به فرم صورت و نظرات کلی مشتری خود یک از دو مدل کلی اسپایکی را انتخاب و روی سر مشتری خود پیاده سازی می کند میزان سفیدی (سایه روشن) کاملا سلیقه ای می باشد ولی زیبایی این مدل مو با یک سایه روشن حرفه ای از سمت آرایشگر می تواند دو چندان شود.
همراهان اصفهانی توجه داشته باشند در صورت تمایل می توانند از منوی آرایشگر در منزل اصفهان، آرایشگر مد نظر خود را به منزل یا محل کار خود اعزام کنند و بهترین خدمات را با تجربه جدید دریافت نمایند.
همچنین در این مجموعه خدمات کراتینه مو در اصفهان به صورت حرفه ای برای آقایان و بانوان به صورت مجذا با کیفیتی عالی صورت می گیرد.

اجرای مدل موی اسپایکی


در اجرای مدل موی اسپایکی آرایشگر میبایست موهارا شسته سپس رو به جلو سشوار کند و فرم کلی را به موی مشتری خود بدهد سپس با توجه درخواست مشتری عمل سایه زنی و سفید کردن دور سر را با توجه به مدل موی اسپایکی انجام دهد . مزیت این مدل مو کوتاه بودن آن نسبت به خیلی از مدل موهای پسرانه دیگر می باشد، البته خیلی کوتاه بودن و یا بلند بودن موی روی سر در این مدل با توجه به درخواست مشتری و همچنبین صلاح دید آرایشگر متخصص صورت می گیرد. همچنین برای فرم دهی نیازی به واکس مو یا حالت دهنده های مختلف ندارد و همچنین نیاز خاصی برای سشوار کشی نمی باشد و با چند حرکت ساده ی دست بین موها، مو فرم می گیرد و به مدل موی اسپایکی حالت پیدا می کند که این امر برای آن دسته از دوستانی که وقت کمی دارند و یا به هر دلیلی حوصله ی فرم دهی موهای خود را در هر زمان ندارند بسیار مناسب است و پیشنهاد اول تیم موپیچ برای این دسته از مشتریان می باشد.

مدل موی اسپایکی | موپیچ

مدل موی اسپایکی با سایه روشن

آرایشگر با توجه به فرم صورت و نظرات کلی مشتری خود یک از دو مدل کلی اسپایکی(اسپایکی کوتاه یا بلند) را انتخاب و روی سر مشتری خود پیاده سازی می کند. میزان سفیدی (سایه روشن) کاملا سلیقه ای می باشد ولی زیبایی این مدل مو با یک سایه روشن حرفه ای از سمت آرایشگر می تواند دو چندان شود اگه مدل مدل موی اسپایکی را همراه با ریش انتخاب می کنید بهتر است ریش خود را ته ریش کنید(با مشورت آرایشگر خود) یا اینکه از آرایشگر خود درخواست کنید تا از سایه ریش برای شما استفاده کند.
  بهتر است آرایشگر شما از کات خشک برای برش های این مدل استفاده کند(مو را مرطوب نکند) معمولا آرایشگر برای مدل موی اسپایکی از کات هفت و هشتی و به صورت خورد موها را برش می دهد ولی نهایتا این امر با نظر نهایی و تخصصی وی انجام میگیرد.

رزرو نوبت آرایشگر در منزل شما 

با رزرو و تعیین وقت قبلی می توانید تمامی خدمات زیبایی (کوتاهی مو با جدید ترین متد روز دنیا، اصلاح ریش و ابرو، پاکسازی  و گریم صورت و ..) را در منزل و یا محل کار خود داشته باشید. 
اگر امکان یا وقت رفتن به آرایشگاه را ندارید، آرایشگر را به منزل خود بیاورید.

مدل موی اسپایکی برای چه سن و سالی مناسب است؟

مدل موی اسپایکی را می توان برای کودکان، نوجوان ها، جوان ها و حتی بزرگسالان اجرا کرد.
بسته به سلیقه ی مشتری و شرایط شغلی میتوان سایه دور سر را خیلی سفید کرد و حتی با نمونه خط های طرح دار که مناسب کودک و نوجوان می باشد مدل موی اسپایکی خاص را بوجود آورد. با این حال میتوان دور سر را اصلا سفید نکرد و با شماره های بالاتر کوتاه کرد تا مدل موی اسپایکی مناسب بزرگسالان بوجود آید.
در هر صورت تیم موپیچ پیشنهاد میکند قبل از اجرای هر مدلی حتما تمامی شرایط شغلی و موقعیت اجتماعی خود را به صورت واضح برای آرایشگر خود شرح دهید تا ایشان به بهترین شکل بتوانند به شما خدمت رسانی کنند.
جهت رزرو نوبت برای کودکان خود میتوانید از منوی آرایشگاه کودک اصفهان استفاده نمایید.

مدل موی اسپایکی برای موهای کم حجم

همانطور که در نمونه مدل موهای گذاشته شده مشخص است این مدل مو رو به جلو حالت داده می شود و موهای دور سر کوتاه می شود. در این حالت چون موها از عقب به جلو کشیده می شود کم حجم بودن مو و یا حتی اگر شقیقه ها خالی شده باشد این عیوب را به خوبی پوشش می دهد و باعث بوجود آمدن استایلی زیبا و متفاوت برای شما می شود.
به صورت کلی آرایشگر ماهر شما باید با توجه فرم صورت و عیوب احتمالی مو یا صورت مشتری خود بهترین خدمات را به وی ارائه دهد. از این رو برای افرادی که از خالی بودن کف سر خود و یا خالی بودن شقیقه های خود که مرور زمان و یا علائم ژنتیکی اتفاق افتاده است رنج میبرند مدل موی اسپایکی میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد تا فرد مورد نظر اعتماد به نفس از دسته رفته ی خود را باز یابد و با روحیه ی شاد و دو چندان به کار های روزمره خود بپردازد. تیم موپیچ امیدوار است شما همراهان گرامی از این مقاله و  توضیحات بهترین استفاده را کرده باشید همچنین باعث شادی و افتخار ما است که با گذاشتن نظرات خود در صفحات مختلف وب سایت مارا برای بهبود عملکرد سایت کمک کنید.
البته این راه حل موقتی میباشد، همراهان گرامی توجه داشته باشند تیم موپیچ در لاین های مختلف زیبایی متخصصان همان قسمت را استخدام نموده است و مشتریانی که قصد پروتز مو در اصفهان را دارند می توانند از خدمات این مجموعه بهره ببرند.


به طور کلی اگر به دنبال یک مدل موی جذاب، راحت و مناسب همه ی سن و سال ها می گردید مدل مو اسپایکی می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. اگر وقت کافی و یا حوصله رسیدگی به موی خود را ندارید مدل مو اسپایکی یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند باشد چون به صورت کلی همان طور که در نمونه های گذاشته شده مشخص است بر خلاف سایر مدل موهای ترند مثل خامه ای ، کراش و ..  نیاز نیست که همه ی موها به صورت منظم و دقیق حالت داده شود، کافیست همه ی موهای خود را به سمت جلو حالت داده و در انتها جلوی موی خود را به طرف بالا حالت دهید. اطمینان داشته باشید اگر برای اولین بار است که این مدل مو را برای خود انتخاب می کنید پس از چند بار حالت دادن به دست خودتان ترفند اصلی را یاد می گیرید و برای دفعات متعدد دیگر به راحتی میتوانید بدون نیاز به آرایشگر حالت خوبی به موی خود دهید.
 بهترین حالت دهنده ها برای مدل مو اسپایکی، حالت دهنده هایی با قدرت میانه (متوسط) هستند به زبان ساده تر حالت دهنده های خیلی قوی مثل چسب جامد برای این مدل مو پیشنهاد نمی شود و اگر به دنبال خرید حالت دهنده ی مناسب برای مدل موی اسپایکی هستید از پودر حالت fj و یا حالت دهنده ی رنگ نارنجی گتسبی (gatsby) می توانید استفاده نمایید.
یکی از بهترین ویژگی های مدل مو اسپایکی که آن را نسبت به سایر مدل مو ها متمایز می کند آن است که در این مدل دست شما و آرایشگرتان برای مقدار کوتاهی کاملا باز است به صورتی که اگر به دنبال مدلی هستید که خیلی کوتاه باشد و در عین حال ساده هم نباشد مدل اسپایکی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.